اطلاعيه ‌سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ كشور درباره ‌ تاريخ‌ برگزاري، نحوه‌ پرينت كارت‌ و محل رفع نقص كارت شركت در آزمون سراسري‌ سال 1395

ضمن‌ قبولي طاعات و عبادات ماه مبارك رمضان، پيشاپيش فرارسيدن عيد سعيد فطر را تبريك عرض نموده، بدينوسيله به اطلاع كليه خواهران‌ و برادراني كه‌ در آزمون‌ سراسري‌ سال 1395 ثبت‌‌نام‌ نموده‌­اند مي رساند: آزمون عمومي و اختصاصي داوطلبان گروه­هاي آزمايشي علوم رياضي و فني و علوم انساني در صبح پنج­شنبه مورخ 95/4/24، داوطلبان گروه آزمايشي هنر در بعدازظهر پنج­شنبه مورخ 95/4/24، داوطلبان گروه آزمايشي علوم تجربي در صبح جمعه مورخ 95/4/25 و داوطلبان گروه آزمايشي زبانهاي خارجي در بعدازظهر جمعه مورخ 95/4/25 در 369 شهرستان و بخش مختلف كشور (به شرح جدول شماره 1) برگزار خواهد شد. كارتهاي‌ شركت در آزمون براي‌ كليه‌ داوطلبان‌ آزمون‌ سراسري سال 1395 براساس‌ مندرجات‌ بند «الف‌» اين‌ اطلاعيه‌ بر رويپايگاه اطلاع­رساني سازمان سنجش آموزش كشور قرار مي‌گيرد و داوطلبان پس از پرينت كارت شركت در آزمون، در صورت وجود نقص احتمالي مي‌بايستي "مطابق بند «ب» اين اطلاعيه" به حوزه­هاي رفع نقص كارت مندرج در جدول شماره 2 مراجعه نمايند.

نحوه‌ و زمان پرينت برگ راهنما و كارت شركت در آزمون

 كارتهاي‌ شركت در‌ آزمون‌ كليه‌ داوطلبان‌ گروههاي‌ آزمايشي‌ علوم‌ رياضي‌ و فني‌، علوم‌ تجربي‌، علوم انساني‌، هنر و زبانهاي خارجي‌ به همراه برگ راهنماي شركت در آزمون از روز يكشنبه مورخ 1395/4/20 لغايت روز چهارشنبه مورخ 1395/4/23 براي مشاهده و پرينت بر روي پايگاه اطلاع ­رساني سازمان سنجش آموزش كشور به نشاني www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت. لذا كليه‌ داوطلبان‌ متقاضي شركت‌ در آزمون‌، براي پرينت كارت شركت در آزمون بايد در تاريخ تعيين شده به شرح فوق به پايگاه اطلاع‌رساني مذكور مراجعه نموده و با وارد نمودن شماره سريال كارت اعتباري ثبت نام (12 رقمي) و شماره شناسنامه و يا شماره پرونده و كدپيگيري ثبت‌نام (16 رقمي) و نام و نام­خانوادگي، كدملي و سريال شماره شناسنامه يك نسخه پرينت از برگ راهنما و كارت شركت در آزمون تهيه نمايند. بديهي است داوطلباني كه در 2 يا 3 گروه آزمايشي متقاضي شده‌اند بايد علاوه بر پرينت كارت شركت در آزمون گروه آزمايشي اصلي، برحسب مورد نسبت به پرينت كارت گروه آزمايشي دوم و يا گروههاي آزمايشي دوم و سوم (گروه هاي آزمايشي هنر و زبانهاي خارجي) خود اقدام نمايند. داوطلبان براي پرينت كارت شركت در آزمون بايد منحصراً به روش فوق اقدام و براساس تاريخ و آدرس تعيين شده بر روي كارت شركت در آزمون، به حوزه امتحاني مربوط مراجعه نمايند. بديهي است براي شركت در جلسه آزمون همراه داشتن پرينت كارت شركت در آزمون و هم چنين اصل كارت ملي و يا اصل شناسنامه عكس­دار و ارائه آن الزامي است. لذا كليه داوطلبان بايد براي پرينت كارت شركت در آزمون اقدام نمايند.
تذكر مهم: چنانچه داوطلبي به دليل در اختيار نداشتن اطلاعات مربوط به شماره داوطلبي، پرونده و يا كد پيگيري مورد نياز، موفق به پرينت كارت شركت در آزمون خود نمي شود، لازم است با مراجعه به سايت سازمان سنجش آموزش كشور و ورود به سيستم پاسخگويي و انتخاب نام آزمون و تعيين موضوع پيگيري نسبت به دريافت اطلاعات مربوط به شماره پرونده، داوطلبي و يا كد پيگيري ثبت­نام اقدام نمايند. لازم به ذكر است اين امكان براي داوطلباني فراهم مي­باشد كه در سيستم پاسخگويي داراي عضويت باشند. لذا ضرورت دارد داوطلباني كه اطلاعات فوق را مفقود نموده اند با عضويت در اين سيستم نسبت به بازيابي اين اطلاعات اقدام نمايند.
 
ادامه خبر  :                    
                                                           www.sanjesh.org

قابل توجه دانشجویان کاردانی و کارشناسی کامپیوتر:

قابل توجه دانشجویان کاردانی و کارشناسی کامپیوتر:
تاریخ تحویل کارآموزی و پروژه دوشنبه  21 تیرماه 95 ساعت 9 صبح می باشد (عدم حضور در این جلسه به منزله نمره صفر است)

اعلام نتیجه و ثبت نام ازمون سراسری

تاریخ پیش بینی شده اعلام نتیجه آزمون سراسری : هفته اخر شهریور ماه 95

تاریخ تعیین شده ثبت نام از پذیرفته شدگان : شنبه 95/07/03 ، یکشنبه 95/07/04، دوشنبه 95/07/05 و سه شنبه 95/07/06

 

تعطیلی تابستانه دانشگاه

قابل توجه کلیه دانشجویان عزیز

دانشگاه از تاریخ 12 تیرماه تا پایان تیرماه روزه های شنبه و دوشنبه دایر می باشد  و مردادماه دانشگاه تعطیل می باشد .

شماره تماس واحد فناوری و سایت  (کیانی )  09112571902

شماره تماس واحد مالی (عسگری)    09111547325 

آغاز ثبت‌نام وام‌های دانشجویی

صندوق رفاه دانشجویان اعلام کرد متقاضیان برای ثبت‌نام می‌توانند به قسمت پرتال دانشجویی سایت صندوق رفاه دانشجویان به نشانی www.swf.ir مراجعه کنند.

ثبت نام از دانشجویان تا 30 مرداد ادامه دارد و دریافت تسهیلات مشروط به ثبت نام در پورتال سایت صندوق رفاه دانشجویی است.

پیام آقای صفی اله فغان پور عزیزی ریاست محترم دانشگاه توحید به مناسبت فرا رسیدن ایام ماه مبارک رمضان

 

پیام آقای صفی اله فغان پور عزیزی ریاست محترم دانشگاه توحید به مناسبت فرا رسیدن ایام ماه مبارک رمضان :
سلام،فرارسیدن ماه خودسازی،ماه ضیافت خدا ، ماه رسیدن به نعمات الهی ، ماه همدردی با فقرا و گرسنگان ،ماه پرخیر و برکت رمضان بر همه مسلمانان و حق پرستان وشما دوستتان مبارک باد
ارادتمند شما

صفی الله فغان پور عزیزی عضوكميسيون حقوقي      قضائي مجمع تشخيص مصلحت نظام

 

کارشناسی ارشد

به استحضار کلیه داوطلبان و دانشجویان می رساند موسسه آموزش عالی توحید در سال تحصیلی 96-95 در مقاطع کارشناسی، کاردانی به کارشناسی و کارشناسی ارشد از طریق سازمان سنجش و آموزش کشور  در رشته های زیر دانشجو می پذیرد.

زمان ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی 95/03/11 لغایت 95/03/23

زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد  از تاريخ 95/3/30 الي 95/4/2

زمان انتخاب رشته آزمون سراسری (کارشناسی پیوسته ) پس از اعلام نتایج اولیه از سوی سازمان سنجش  متعاقبا اعلام میشود .

اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درخصوص تاريخ ثبت ‌نام و انتخاب رشته آزمون كارداني به كارشناسي ناپيوسته سال 1395

بدين وسيله به اطلاع كليه متقاضيان ثبت نام و شركت در آزمون كارداني به كارشناسي ناپيوسته سال 1395 مي‌رساند كه ثبت نام براي شركت در آزمون مذكور منحصراً بصورت اينترنتي از روز سه شنبه مورخ 95/03/11 آغاز و در روز سه شنبه مورخ 95/03/18 پايان مي‌پذيرد؛ لذا كليه متقاضيان، ضرورت دارد كه در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقيق دفترچه راهنماي ثبت‌نام و انتخاب رشته و فراهم نمودن مدارك و اطلاعات مورد نياز ثبت‌نام به پايگاه اطلاع رساني اين سازمان به نشاني:  www.sanjesh.orgمراجعه و نسبت به ثبت نام در آزمون مذكور اقدام نمايند. لازم به تاكيد است با عنايت به اينكه ثبت نام و انتخاب رشته در اين آزمون در يك مرحله انجام مي شود داوطلبان مي بايست همزمان با ثبت نام نسبت به درج رشته محلهاي تحصيلي خود در فرم تقاضانامه اينترنتي با توجه به رشته‌هاي اعلام شده در دفترچه راهنما، اقدام نمايند.

با توجه به اينكه پرداخت هزينه ثبت‌نام به صورت اينترنتي انجام مي‌شود، داوطلبان لازم است به وسيله كارت‌هاي بانكي عضو شبكه شتاب كه پرداخت الكترونيكي آنها فعال است، با مراجعه به پايگاه اطلاع رساني مذكور و پرداخت مبلغ 230.000 (دويست وسي هزار) ريال به عنوان وجه ثبت‌نام و داوطلباني كه علاقه مند به شركت در گزينش رشته‌هاي تحصيلي مؤسسات آموزش عالي غيردولتي و غيرانتفاعي هستند، لازم است علاوه بر پرداخت مبلغ ثبت‌نام، نسبت به پرداخت مبلغ 46.000 (چهل و شش هزار) ريال ديگر نيز براي اعلام علاقه مندي به شركت در گزينش رشته هاي موسسات مذكور اقدام نمايند.

ضمناً دفترچه راهنما همزمان با ثبت‌نام در روز سه‌شنبه مورخ 95/03/11 بر روي سايت اين سازمان قرار خواهد گرفت و اطلاعيه تكميلي براي ثبت‌نام، در روز دوشنبه مورخ 95/3/10 در پايگاه اطلاع رساني اين سازمان و نشريه پيك سنجش درج خواهد شد. 

لازم به توضيح است كه پذيرش در برخي از رشته هاي آزمون مذكور صرفاً بر اساس سوابق تحصيلي (بدون آزمون) صورت مي پذيردكه اطلاعات كامل آن در دفترچه راهنماي ثبت نام درج شده است.

آزمون آن دسته از رشته هايي كه پذيرش در آنها «با آزمون» است، در بعداز ظهر روز جمعه مورخ 95/05/22 برگزار خواهد شد.

اطلاعیه دانشگاه مازندران

جلسه هم اندیشی مسئولین دانشگاه توحیدگلوگاه بامسئولین ادارات شهرستان

جلسه هم اندیشی مسئولین دانشگاه توحیدگلوگاه بامسئولین ادارات شهرستان  در ساعت 11صبح روزشنبه مورخ25/2/95جلسه ای باحضورفرماندارودادستان ومسئولین ادارات امورمالیاتی ،راه وشهرسازی ،نیروی انتظامی ،شهردار،روئسای بانکهای ملی ،صادرات ،مهراقتصاد و هیات موسس دانشگاه در دفتر رییس دانشگاه برگزارگردید.
دراین جلسه مشکلات وچالشهای روبروی دانشگاه موردبررسی قرارگرفت ومقررگردید کلیه مسئولین شهرستان برای حل مشکلات، دانشگاه را یاری نمایند

 

© حق نشر موسسه آموزش عالی توحید گلوگاه.
استان مازندران -کیلومتر 3 جاده گلوگاه بهشهر
تلفن: 01134669911-14   ایمیل: info [at] ihetohid.ac.ir

موسسه آموزش عالی توحید گلوگاه